Ajanvaraus hammashoitoon Lääkäritalon Hammas

Ajanvaraus hammashoitoon Lääkäritalon Hammas

Palvelumme:

Suun ja hampaiston tarkastukset, kuvantaminen ja diagnosointi

Hammas- tai erikoishammaslääkärin suorittamat suun ja hampaiston huolelliset kliiniset tutkimukset, kuvantaminen tarvittaessa hammasröntgenkuvin ja kokoleukojen röntgenkuvin (OPTG), sekä hammas- ja limakalvosairauksien diagnosointi.

Suun ja hampaiston hoito:

Paikkaushoidot, juurihoidot, ien- ja limakalvosairauksien hoidot, hampaiden poistot, proteettiset hoidot, tapaturmahampaiden hoidot, purennan kuntoutus, leukanivelvaivojen hoito, kuorsauskiskohoidot

Esteettinen hammashoito

Haluamasi hymy voidaan saavuttaa suuhygienistin, hammaslääkärin ja erikoishammaslääkärin yhteistyöllä. Hampaiden valkaisut, esteettiset paikkaukset, posliinikuorikot, -kruunut ja –sillat kuuluvat olennaisena osana palvelutarjontaamme. Lue lisää hammasprotetiikasta ja suuhygienistien palveluista

Suuhygienistipalvelut

Suuhygienistin antama hoito perustuu hammaslääkärin tai erikoishammaslääkärin tutkimukseen, hoidon suunnitteluun ja seurantaan. Tämä on Kela-korvattavaa hoitoa hammaslääkärin lähetteellä. Lue lisää.

Suu-ja leukakirurgiset palvelut

Suu-ja leukakirugian erikoishammaslääkärin suorittamat päiväkirurgiset toimenpiteet. Lue lisää.

Nukutushammashoito

Hampaiston kokonaishoidot tai esim. yksittäiset kirurgiset toimenpiteet, pelkäävien tai voimakkaan yökkäysrefleksin omaavien potilaiden hoidot yleisanestesiassa tehdään täysin kivuttomasti.  Lue lisää

Oikomishoito

Oikomishoidolla tarkoitetaan hampaiden ja hammaskaarten suoristamista toiminnallisista tai usein myös esteettisistä syistä. Uutuutena kalvo-oikominen.

Pelkopotilaiden hoito

Pelkopotilaiden hoitoon kiinnitetään erityistä huomiota, ilmapiiri on ystävällinen ja turvallinen, hoito tehdään mahdollisimman kivuttomasti hyvässä paikallispuudutuksessa. Mahdollisuus myös tarvittaessa sedaatioon eli esilääkitykseen tai nukutushammashoitoon.

Työpaikkahammashoito

Yritys maksaa joko kokonaan tai osittain työntekijän hammashoidon kustannukset. Yrityksille verovähennyskelpoinen kulu. Yrityskohtaiset  sopimukset

Suosittele meitä

Facebook Twitter 9Jaa